برگزاری طرح مردم یاری ویزیت رایگان بیمارستان امام حسین(ع) ارتش در کوهپایه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن یوسف زاده رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: طرح مردم یاری ویزیت رایگان بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان در روزهای پنج شنبه و جمعه به مدت دو روز در کوهپایه اجرا می شود و هدف از برگزاری این طرح، خدمت رسانی به مناطق محروم بنا به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده نیروی زمینی ارتش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی به خدمات برگزاری طرح مردم یاری ویزیت رایگان اشاره کرد و افزود: علاوه بر ویزیت رایگان پزشک عمومی، به خدماتی نظیر ارتوپدی، متخصصین داخلی، قلب، چشم، روانپزشکی ،جراحی، اطفال، توزیع دارو، مشاوره روانپزشکی و تزریقات نیز به صورت رایگان می توان اشاره کرد.

,

یوسف زاده خاطرنشان کرد: همچنین اتاق عمل صحرایی، خدمات آزمایشگاه اکوکاردیوگرافی و نوار قلب از دیگر خدمات این طرح دو روزه است.

,

رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش گفت:  ساکنین منطقه کوهپایه می توانند از روز پنجشنبه به مدت دو روز به ساختمان کمیته امداد امام خمینی( ره )جهت استفاده و بهره مندی از این طرح مراجعه کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش به خدمات برگزاری طرح مردم یاری ویزیت رایگان اشاره کرد و گفت: علاوه بر ویزیت رایگان پزشک عمومی، به خدماتی نظیر ارتوپدی، متخصصین داخلی، قلب، چشم، روانپزشکی ،جراحی، اطفال، توزیع دارو، مشاوره روانپزشکی و تزریقات نیز به صورت رایگان می توان اشاره کرد.