جشنواره ققنوس ویژه خلق آثار هنر ارزشی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان استان بوشهر منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

احمد زاده دبیر جشنواره با اشاره به انتشار فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس بیان کرد: این جشنواره که ویژه دانشجویان استان بوشهر است در هفت بخش ادبیات ، هنرهای تجسمی ، ادبیات نمایشی ، فیلم کوتاه ، موسیقی ، مداحی و پژوهش های هنری با موضوعات حمایت از تولید ملی ، اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی ، عدالت اجتماعی ، فرهنگ شهادت و ایثار و مدافعان حرم ، مشکلات صنفی دانشجویی ، آمریکا و استکبار ستیزی و تحریم های آمریکا در قالب یک اثر هنری برگزار می گردد.

,

احمد زاده با بیان این که این جشنواره ویژه دانشجویان استان بوشهر است گفت: این جشنواره هنری با توجه به ضرورت بیان مفاهیم ارزشی و مشکلات جامعه در قالب هنر و جهت دهی آثار هنری به سمت مفاهیم ارزشی و ایجاد دغدغه در قشر دانشجویان هنرمند برگزار شده است.

,

دبیر چهارمین جشنواره ققنوس ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه در نظر گرفته شده است . نتایج داوری و تقدیر از برگزیدگان در اسفندماه امسال  است که به نفرات اول تا سوم هر بخش لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و مبلغ سه میلیون ریال به نفر اول ، دو میلیون ریال به نفر دوم و یک میلیون ریال به نفر سوم اهدا می گردد.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
فراخوان چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ویژه دانشجویان استان بوشهر منتشر شد.