کتابخانه قائم سه سال متوالی جز کتابخانه های برتر کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مائده خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار نافع در خصوص فعالیت های کتابخانه قائم روستای قباق تپه اظهار داشت:کتابخانه قائم روستای قباق تپه از سال ۸۷ تاسیس و هم اکنون بیش از ۹۷۶نفر از اهالی روستا در این کتابخانه عضویت داشته و از محتوای این مجموعه استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به عنواین کسب شده توسط این کتابخانه افزود:این کتابخانه در سال ۹۵ در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در بین ده روستای اول کشور قرار گرفته است.

,

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه های دیگر این مجموعه اضافه داشت:در سال ۹۶ بنده به عنوان مسئول این کتابخانه به عنوان مسئول برتر استانی انتخاب شدم که این افتخار مرهون تلاش ها و حمایت های خیرین این کتابخانه و افراد فرهیخته روستای قباق تپه بوده است.

,

خدابنده لو در خصوص کسب رتبه برتر کشوری خبرداد و بیان کرد: امسال هم همانند سه سال گذشته این کتابخانه به دلیل برنامه های متنوع و گسترده  در هفته کتاب به عنوان کتابخانه برتر کشوری معرفی شده است.
 
وی این موفقیت ها را ارزشمند دانسته و با اشاره به  علاقه مردم کتابدوست این روستا به کتاب گفت: هم اکنون بیش از یک پنجم  مردم روستای قباق تپه در این کتابخانه عضو هستند و با حمایت های خیرین این روستا امروز ۱۲۰۰۰نسخه کتاب در بخش های  پایگاه اصلی کمک درسی دیداری و شنیداری و کودک
در این کتابخانه موجود می باشد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
مسئول کتابخانه قائم روستای قباق تپه شهرستان کبودراهنگ از برتری سه ساله این کتابخانه در بین کتابخانه های کشور خبر داد.