یادواره اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، صبح امروز سومین یادواره شهید محمد احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سومین یادواره شهید محمد احمدی جوان با همت دانشجویان دانشگاه پیام نور بوشهر در زادگاه شهید جوان با حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه های استان و مردم شهید پرور استان بوشهر برگزار شد. سخنران این مراسم معنوی سردار اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود.

,

شهید محمد احمدی جوان در پنج اسفند ماه 1368 برابر با شب مبعث رسول اکرم (ص) در روستای باشی از توابع شهرستان تنگستان و از دیار رئیسعلی  دلواری استان بوشهر متولد شد. شهید در مهرماه 1394 به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم مطهر اهل بیت(س)  به سوریه اعزام شد و در ظهر تاسوعای حسینی  در حومه شهر حلب توسط تکفیری ها مورد اصابت ترکش قرار می گیرد و درحالی که دو چشم خود را از دست داده بود مجروح شده و پس از 43 روز بستری  شدن و تحمل درد های ناشی از جراحت های میدان نبرد  در یکی از بیمارستان های تهران در روز جمعه 13 آذر ماه (روز معراج پیامبر اکرم(ص) ) به عنوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهربه خیل عظیم شهیدان پیوست. پیکر این شهید پس از تشیع در شهر بوشهر در گلزار شهدای روستای باشی شهرستان تنگستان آرام گرفت.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
صبح امروز سومین یادواره شهید محمد احمدی جوان با همت دانشجویان دانشگاه پیام نور بوشهر در زادگاه شهید جوان با حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه های استان و مردم شهید پرور استان بوشهر برگزار شد. سخنران این مراسم معنوی سردار اهوازیان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود.