حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه چهارشنبه مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در منطقه "فرضه نهم" صنعاء را هدف قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
یک منبع یمنی گفت که یک فروند پهپاد 1 مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در فرضه نهم را هدف حملات هوایی قرار داد.
,
 
,
این منبع از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و انهدام چندین دستگاه خودروی نظامی آنها در پی این حمله پهپادی خبر داد.
,
 
,
گفتنی است که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی طی روزهای گذشته چندین بار مواضع و مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در مارب و ساحل غربی را هدف قرار داده‌اند.
,
 
,
از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات کمینی منحصر به فرد در منطقه "الفازه" در التحیتا واقع در ساحل غربی انجام دادند که در پی آن شماری از متجاوزان و مزدوران کشته و دو خودروی نظامی آنها منهدم شد.
,
 
,
همزمان با این تحول یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع متجاوزان و مزدوران و خودروهای آنها در غرب التحیتا در ساحل غربی را هدف قرار دادند.
,
 
,
اعلام آماده‌باش قبیله بنی مروان برای پشتیبانی از جبهه‌های نبرد
,
از سوی دیگر قبیله "بنی مروان" در بخش‌های حرض و میدی و حیران در استان حجه برای پشتیبانی از جبهه‌ها در مقابله با تشدید حملات ائتلاف متجاوز سعودی آماده‌باش عمومی اعلام کرد.
,
 
,
قبیله بنی مروان با برگزاری یک تجمع تاکید کردند که از طریق مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی و حمایت از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به دفاع از دین و وطن و حاکمیت و کرامت ادامه خواهند داد.
,
 
,
عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان صنعاء منجر به کشته و زخمی شدن شماری از آنها شد.