پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه های صندوق توسعه ملی در استان زنجان/ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تا پایان آذرماه به 100 درصد می‌رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امروز خلیل آقاجانلو در جمع خبرنگاران "آب" را از چالش های پیش روی کشور دانست و اظهار کرد: آب در حیات و توسعه کشور در تمامی حوزه‌ها از مهمترین عناصر طبیعت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی توجه به مدیریت آب اعم از مدیریت مصرف آب، عرضه و انتقال آب، تولید آب را از ارکان اصلی حفظ منابع طبیعی اعلام کرد و گفت: پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری نیز در راستای مدیریت تولید آب عملیاتی می‌شوند.

,

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان ذخیره آب‌های سطحی را از مزایای اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری عنوان کرد و افزود: 13 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال جاری برای اجرای پروژه‌های نامبرده در استان زنجان مصوب شده است.

,

آقاجانلو با بیان اینکه پروژه‌های صندوق توسعه ملی در استان حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ابراز امیدواری کرد تا پایان آذرماه روند اجرای پروژه ها پایان یابد.

,

وی با اشاره به اختصاص 5 میلیارد تومان به پروژه‌های آبخیزداری در شهرستان ابهر ابراز کرد: با توجه به واقع شدن مهمترین دشت استان در ابهر و بحرانی شدن آن، اداره کل به اجرای پروژه‌ها در این منطقه توجه ویژه‌ای داشته است.

,

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان میزان تخصیص اعتبارات مصوب صندوق توسعه ملی در استان را حدود 30 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در سطح کشور هم 30 درصد است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه پروژه های صندوق توسعه ملی در استان حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: تا پایان آذرماه روند اجرای پروژه ها پایان می‌رسد.