اگر فرماندهان جنگ نرم خصوصیات شهدا را داشته باشند پیروز خواهیم بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، با همکاری پایگاه شهید مدرس و پایگاه محدثه شهر گوجان یادواره شهید عبدالصالح مجرد در شهر گوجان برگزار گردید.

در این برنامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: کسی که همچون شهید در این دنیا زندگی نکند، همچون شهید هم از دنیا نخواهد رفت و حضور در مراسم شهدا به نحوی ادای دین به شهداست و این پیام را می‌رساند که می‌خواهیم همچون شهدا باشیم و راه و مسیر شهدا را بپیماییم و الا شهدا به یادواره نیاز ندارند.

حمید یزدانی بیان کرد:برگزاری یادواره‌های شهدا تأثیر مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و حضور در این مراسم نشان‌دهنده درک است چراکه با حضور در این یادواره‌ها انسان می‌تواند بهره ببرد.

وی اظهار داشت: شهدا مظهر ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیایی پشت کرده و از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل‌انکار برای تمامی ما می‌باشد.

یزدانی اظهار داشت: شهدای جنگ سخت ویژگی‌های خاصی دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولین ما آن خصوصیات را داشته باشند قطعاً پیروز میدان خواهند بود.

وی در پایان گفت: شهدا آبروی محله، شهر و آبروی کشور ایران اسلامی ما هستند و یکی از وظایف نسل کنونی و همه اقشار جامعه؛ زنده نگه‌داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تکریم و احترام خانواده‌های این عزیزان است.
 
انتهای پیام/590پ
 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
,
,
]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: شهدای جنگ سخت ویژگی‌های خاصی دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولین ما آن خصوصیات را داشته باشند قطعاً پیروز میدان خواهند بود.