خودروی کامیون حامل قاچاق به نفع دولت ضبط شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در کشف مهم صورت گرفته در شهر زنجان تعداد یک هزار و 430 ثوب انواع البسه از یکدستگاه خودروی کامیون کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: پرونده متهم در شعب این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان اظهار داشت: با احراز قاچاق بودن محموله، بر اساس حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط خودروی کامیون و پوشاک مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 640 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

,

وی همچنین از رسیدگی به آخرین پرونده احتکار لاستیک خودرو در این استان خبرداد و گفت: با برگزاری گشت مشترک سیار و بازدید سرزده از واحدهای عرضه لاستیک خودرو مشاهده شد یک واحد صنفی اقدام به احتکار تعداد 834 حلقه لاستیک خودرو کرده که بلافاصله گزارش تخلف به این اداره کل ارسال و ضمن تشکیل پرونده جلسات رسیدگی برگزار شد.

,

وی افزود: با دریافت گزارشات کارشناسی، تخلف انتسابی محرز و شعبه هیئت بدوی این اداره کل عامل احتکار را علاوه بر عرضه لاستیک‌ها به نرخ دولتی به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 748 میلیون ریال محکوم کرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا در زنجان، تعداد سه واحد متخلف صنفی که اقدام به احتکار یک هزار و 125 حلقه لاستیک خودرو کرده بودند شناسایی و علاوه بر الزام به عرضه لاستیک‌های خودرو به نرخ دولتی به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال محکوم شدند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از رسیدگی قاطع به پرونده پوشاک قاچاق خبرداد و گفت: خودروی کامیون حامل قاچاق به نفع دولت ضبط شد.