کسب مقام برتر پسران کانون جوانان هلال احمر انار در مسابقات رفاقت مهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛علیزاده  معاون امور جوانان استان کرمان گفت : برگزاری مسابقات رفاقت مهر در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سابقه طولانی دارد و یکی از برنامه های متنوع، جذاب، موثر و نشاط آوری است که بسیاری از اعضا بخشی از قابلیت ها و مهارت های خود را در این رقابت ها به نمایش می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

علیزاده افزود: ایجاد زمینه های دوستی و مهربانی بین اعضا، پرورش روحیه ی کار گروهی، تعامل، همدلی از اهداف مهم این رقابت دانست .
وی افزود:توجه به اصل کانون محوری و تکریم شخصیت اعضا و جلب مشارکت، همکاری آگاهانه و فعال اعضا و مربیان از سیاست های برگزاری مسابقات فرهنگی و امدادی رقات مهر در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

,
,

علیزاده در ادامه با اشاره به برتری اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در سال جاری بیان کرد: تیم کانون جوانان پسران شهرستان انار نماینده استان در این رقابت ها با کسب حد نصاب امتیاز ها، توانست در گروه دوستی و مهروز به مقام برتر کشوری نائل آید.

,

وی افزود: نمایندگان استان کرمان با کسب امتیازهای بالا در آیتم های مختلف موفق به کسب مقام برتر تیمی شدند و به عنوان یکی از سه تیم برتر رقابت ها معرفی شدند.

,

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات جانبی در حاشیه برگزاری این رقابت ها بیان کرد: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در مسابقات جانبی نیز موفق به کسب مقام برتر شدند.

,

گفتنی است، مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر به میزبانی استان یزد در گروه پسران از روز شنبه مورخ ۱۰ آذرماه جاری به مدت پنج روز برگزار شد.

,

, , , , ,

انتهای پیام

]
معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پسران کانون جوانان انار در مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر مقام برتر را کسب کردند.