طرح احداث تونل در گردنه اسدآباد مصوبه دوره پایانی احمدی‌نژاد بود که اجرایی نشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص طرح احداث تونل در گردنه اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر آزادراه از همدان-کنگاور باید باشد، مسیر گردنه مناسب‌ترین راه پیشنهاد به نمایندگان غرب کشور این است که طرح تونل گردنه اجرا شود.

وی گفت: به دنبال برگزاری نشستی با نمایندگان غرب کشور و وزیر راه و شهرسازی هستیم تا موضوع طرح احداث تونل درگردنه اسدآباد مطرح و برآورد هزینه شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس  طرح حداث تول در این گردنه را مطالبات در سطح ملی دانست و گفت: اجرای این طرح در این مسیر که میلیون‌ها زائر کربلا از آن عبور می‌کنند و  تصادفات جانی و مالی زیادی بر جای میگذارد، ضروری است.

وی اذعان داشت: هنوز این نشست برگزار نشده چرا که منتظریم همه نمایندگان غرب کشور حضور داشته باشند.

رنجبرزاده افزود: نه‌تنها غرب کشور بلکه کل کشور هم درگیر این گردنه هستند و به نوع از این مسیر عبور می‌کنند .

وی گفت: در زمان آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت هم احداث تونل یکی از مطالبات مردم بود و به‌عنوان مصوبه در استان به تصویب رسید که متأسفانه سال پایانی کار بنده بود و دیگر پیگیری نشد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: در زمان آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت هم احداث تونل یکی از مطالبات مردم بود و به‌عنوان مصوبه در استان به تصویب رسید که متأسفانه سال پایانی کار بنده بود و دیگر پیگیری نشد.