«فوق لیسانسه‌ها» تا پایان ۹۷ کلید می‌خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» با اشاره به تغییرات فصل جدید این مجموعه از کلید خوردن آن تا پایان سال ۹۷ خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
امیر کاظمی بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» درباره تولید فصل جدید این سریال با نام «فوق لیسانسه‌ها» که قرار است به کارگردانی سروش صحت کلید بخورد به خبرنگار مهر گفت: سریال «فوق لیسانسه‌ها» قطعا امسال وارد تولید می‌شود و احتمال دارد بعد از به پایان رساندن فیلم سینمایی که سروش صحت درگیر ساخت آن است در اسفندماه وارد تولید سریال شویم. 
,
 
,
وی ادامه داد: من از بیستم بهمن سال جاری ایران نیستم و تا ۱۵ اسفند در سفر خواهم بود بنابراین شروع تولید سریال «فوق لیسانسه‌ها» به بعد از این تاریخ موکول می‌شود. ما پیش از این هم جلساتی برای شروع کار داشته‌ایم و حتی دو قسمت از کار نوشته شده بود و تمریناتی انجام شد اما قرار شد این دو قسمت هم دوباره بازنویسی شود و با ساخت پروژه سینمایی سروش صحت و باقی کارها نیمه اسفندماه به بعد کار کلید خواهد خورد. 
,
 
,
کاظمی با اشاره به تغییرات داستانی اظهار کرد: سریال «فوق لیسانسه‌ها» با یک فاصله زمانی نسبت به «لیسانسه‌ها» تولید می‌شود که این فاصله زمانی ۲ ساله در قصه هم وجود دارد بنابراین صحبت‌هایی که فعلا داریم بر این مبناست که قصه و شخصیت‌ها تغییرات عمده‌ای داشته باشند. 
,
 
,
سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آن با نام «فوق لیسانسه‌ها» برای تولید در این شبکه تصویب شد. 
,
 
,
در این سریال که از موقعیت‌هایی کمدی برخوردار است بازیگرانی از جمله هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، کاظم سیاحی، بیژن بنفشه خواه، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی و بهنام تشکر به ایفای نقش می‌پردازند. 
]
بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» با اشاره به تغییرات فصل جدید این مجموعه از کلید خوردن آن تا پایان سال ۹۷ خبر داد.