نمایشگاه "ازدواج آسان" در قزوین برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین، اظهار کرد: نمایشگاه ازدواج آسان (سنت نبوی) از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: ازدواج آسان و پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی و الگوگیری از سیره حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) از مواردی است که در امر ازدواج باید مورد توجه جوانان عزیز قرار بگیرد. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان،به موقع و آگاهانه، الگوسازی مناسب برای ازدواج جوانان، کارگاه‌های مشاوره ازدواج آسان، عفاف و حجاب، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 

طاهرخانی افزود: ۵۰ مشارکت کننده در عرصه‌های مختلف شامل آتلیه و خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، موسسات تشریفاتی و باغ‌تالارها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و مراکز فرهنگی و هنری نسبت به ارائه و معرفی محصولات و تولیدات خود خواهند پرداخت. 

وی ابراز کرد: همچنین مراسم جشنی با موضوع عنوان نمایشگاه با مشارکت و همکاری برخی از موسسات و نهادهای مربوطه و فعال در زمینه ازدواج آسان طی ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد. 

این مسئول در پایان اعلام کرد: نمایشگاه ازدواج آسان(سنت نبوی) در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‍‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی( ره) ، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه ازدواج آسان (سنت نبوی) در قزوین خبر داد.