لزوم حمایت شورا از افزایش بودجه مترو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و بنابر اعلام روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، ابراهیم شیخ، امروز در دیدار با علی امام - مدیر عامل این شرکت،  با اشاره به متمایز بودن مجموعه پردیس متروی تهران از دیگر بخش های مدیریت شهری، گفت: چنین فضای فیزیکی مناسب منجر به حفظ تعلق خاطر سازمانی پرسنل و نشاط آنها می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید به انجام اقدامات و فعالیت‌های  بزرگ و ارزشمند در توسعه متروی تهران، گفت: امیدواریم به همت دست اندرکاران مترو، مشکلات اصلی شهروندان در زمینه ترافیک و آلودگی هوا برطرف شود.

,

معاون توسعه منابع انسانی  به ضرورت  تحقق ۳۰ درصدی افزایش جابه جایی شهروندان از مترو اشاره و با بیان این مطلب که این امر کاهش ترافیک و بهبود کیفیت هوای تهران را در پی دارد، گفت: اگر سایر بخش‌ها و ارگان‌ها در توسعه مترو همکاری‌های لازم را داشتند، شاهد توسعه هرچه بیشتر خطوط بودیم.

,

به گفته شیخ، عملکرد متروی تهران نه تنها نسبت به عملکرد سایر بخش‌های شهرداری تهران، بلکه نسبت به  سایر نهادها و ارگان‌ها در کشور بسیار خوب بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه در کنترل آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل با موتور سیکلت هیچ توفیقی به دست نیاوردیم، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷ سال در خصوص برقی و هیبریدی کردن خودروها و موتورهای سیکلت صحبت شده، اما توفیق ما در این زمینه قابل قبول نبوده و متاسفانه همچنان شاهد افزایش حجم بنزین و گازوییل در پایتخت هستیم.

,

وی با اشاره به ضرورت توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی با اولویت مترو، تصریح کرد: شرکت مترو توانسته در جهت ماموریت‌های بنیادین و اصیل خود گام‌های اساسی بردارد.

,

شیخ با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر صنعت ساخت مترو بومی شده است، افزود: مترو تهران امروز قابل مقایسه با  متروی ترکیه، بوستون و همچنین بسیاری از شهرهای دنیا است.

,

وی در عین حال به کنترل  ازدحام، تراکم جمعیت و همچنین تاخیر در مسافرگیری اشاره و تصریح کرد: در کنار این مسایل ایمنی خطوط و سیستم‌های تهویه هوا نیز بسیار حایز اهمیت است.  امیدوارم با حل چنین مسایل و مشکلاتی، حس خوبی را برای همه شهروندان تهران ایجاد کنیم.

,

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه  با اشاره به اینکه باید توانمندترین و تخصصی‌ترین نیروها در شرکت متروی تهران مشغول فعالیت داشته  باشند، گفت: توسعه منابع انسانی بخشی از مدیریت منابع انسانی به شمار می‌آید که این امر با توسعه کارمندان هر سازمان و شرکتی سر و کار دارد.  

,

وی توسعه سرمایه‌های انسانی را موضوعی استراتژیک دانست و گفت: توسعه‌ منابع انسانی برای هر سازمانی که می‌خواهد پویا باشد، امری حیاتی محسوب می‌شود. بنابراین باید قابلیت‌های افراد را شناسایی کرده و آن را پرورش داد و هدف ما در توسعه‌ منابع انسانی، ایجاد چنین محیطی است.

,

انتهای پیام

]
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به تاکیدات رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش سرعت توسعه خطوط مترو، گفت: امیدواریم با حمایت‌های رییس و اعضای شورای شهر تهران، شاهد افزایش اختصاص بودجه در این بخش باشیم تا خطوط مترو باسرعت بالایی تکمیل شود.