ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۱۱۰۰ نفر در سبزوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس با اشاره به تشکیل و اعزام گروه‌های بسیج پزشکی به مناطق محروم شهرستان اظهار داشت: تیم‌های تشکیل شده از پزشکان و پرستاران بسیجی از ابتدای سال تاکنون با اعزام به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان به بیش از یک هزار و 120نفر از همشهریان خدمات پزشکی ارائه کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با بیان اینکه این افراد به‌صورت داوطلبانه و در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق حاشیه اعزام می‌شوند تصریح کرد: از ابتدای سال 22نوبت تیم پزشکی متشکل از پزشک پرستار مشاوران بهداشتی و کادر فوریت‌ها پزشکی به مناطق مختلف اعزام‌شده است.

,

 

,

اخوان در ادامه با اشاره به این‌که ازجمله مهم‌ترین اهداف این طرح پیشگیری از بیماری‌ها است تأکید کرد: خوشبختانه حضور مشاوران بهداشتی هم‌زمان با حضور پزشکان و پرستاران موجب ارتقا سطح دانش بهداشتی افراد شده که خود عامل مؤثری در کاهش شیوع و بروز بیماری‌ها است.

,

وی ادامه داد: با کاهش بروز بیماری بسیاری از هزینه‌های خانوار در حوزه درمانی کاهش پیدا خواهد کرد.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت سبزوار همچنین از ارائه خدمات ویزیت رایگان به‌تمامی همشهریان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: طی این هفته بیش از 600نفر از همشهریان خدمات معاینه رایگان پزشکی و دندان‌پزشکی را دریافت کرده‌اند.

,

 

,

وی همچنین از توزیع بیش از بیست‌وپنج میلیون ریال دارو به‌صورت رایگان در طرح شهید رهنمون خرداد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج جامعه پزشکی سبزوار از ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از یک هزار و صد و بیست نفر از ابتدای سال جاری در مناطق حاشیه شهر خبرداد.