روایت 24 ساعت از زندگی شهید کاظمی در "خط تماس"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، کتاب "خط تماس" اثری از محمدرضا بایرامی است که به زندگی شهید احمد کاظمی می‌پردازد و با دخل و تصرف نسبی راوی دو روز آخر زندگی این شهید است، البته در سراسر کتاب از شیوه رفت و برگشت در زمان استفاده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در بخشی از داستان آمده است:"زمستان شروع شده بود و دسته‌های پرندگان مختلف، به سوی هور و جزیره‌‌های ام‌الطویل و فیاض و دریاچه‌ی بوبیان و کانال ماهیگیری می‌رفتند. گروه‌های هفتی‌شان از بالای سر نیروهای آماده‌ی رزم می‌گذشت و می‌رفت تا در جای مناسبی بنشیند. دو جناح چپ و راست‌شان در نقطه‌ای به هم می‌رسید که شاید به آن هم می‌شد در نوع خود گفت خط تماس..!"

,

نحوه بیان و لحن نویسنده برای روایت خاطرات و موقعیت‌ها دلنشین است و موجب خستگی خواننده نمی‌شود. استفاده از رفت و برگشت‌های زمانی به قدری خوب از آب درآمده که خواننده متوجه آن نخواهد شد. این مسئله حتی در نمایان کردن شخصیت اصلی یعنی شهید کاظمی نیز لحاظ شده و خواننده کمتر نامی از شهید کاظمی را خواهد دید و جرعه جرعه پی به شخصیت اصلی می‌برد.

,

شهید احمد کاظمی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در عملیات آزادسازی خرمشهر و والفجر 10 حضور داشت اما در سال 84 در اطراف ارومیه، در اثر سقوط هواپیمای جت فالکون حامل فرماندهان نیروی زمینی سپاه این فرمانده شجاع نیروی زمینی و همراهانش، همگی به دیدار حق شتافتند.

,

انتهای پیام/

]
"خط تماس" نام داستانی به قلم محدرضا بایرامی است که به روایت 24 ساعتِ آخر از زندگی شهید احمد کاظمی می‌پردازد.