اصلاح طلب حامی روحانی به ناکارآمدی دولت اعتراف کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت الاسلام رسول منتجب نیا فعال سیاسی اصلاح طلب و مشاور رئیس دولت اصلاحات در مراسم روز دانشجو در پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: دانشجو عصاره اندیشه ، انگیزه ، احساس ، عاطفه و ادراک جامعه بشری است. دانشجو عنصر محرک جامعه است و از نشستن و توقف منزجر است و جامعه را به خیزش وا می دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه گفت: انتقاد و فریاد دانشجو ، فریاد جامعه است. دانشجو به تعبیر امام کسی است که سرنوشت آینده کشور را در دست و اختیار دارد. گرامی داشت روز دانشجو در سراسر کشور مرور کردن و بازشناسی شخصیت دانشجو ، دانشگاه و  مطالعه و رصد رسالت بزرگ دانشجو است.

,

, ,

این عضو موسس حزب اعتماد ملی با اشاره سخن شهید بهشتی در مورد دانشجو اظهار کرد: این سخن شهید بهشتی  که دانشجو موذن جامعه است و اگر دانشجو خواب بماند نماز جامعه قضا می شود ، به خاطر این است که دانشجو بیدار است و ملاحظاتی که بقیه افراد دارند را نمی پسندد و فریادش برای حق و حقیقت بلند است.

,

 

,

حجت الاسلام منتجب نیا در ادامه گفت: آقای روحانی نه اصلاح طلب بوده ، نه اصلاح طلب است ، نه اصلاح طلب خواهد بود. در سال 92 و 96 ما بعد از بررسی به خیرالموجودین که آقای روحانی بود رسیدیم و از او حمایت کردیم. ما از روحانی به خاطر عمل نکردن به شعارهایش طلبکاریم. ما از رئیس جمهور انتقاد می کنیم چون نسبت به وضعیت اقتصادی و عمل نکردن به وعده هایش  گلایه مندیم .

,

, ,

حامی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما از دولت و رئیس جمهور می خواهیم همه گناهان را به گردن ترامپ نگذارد. بسیاری از ضعف های مدیریت جامعه ناشی از ضعف و ناتوانی بسیاری از مدیران اجرایی است. دولت مسئول حل مشکلات کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مشاور رئیس دولت اصلاحات در مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: ما از دولت و رئیس جمهور می خواهیم همه گناهان را به گردن ترامپ نگذارد. بسیاری از ضعف های مدیریت جامعه ناشی از ضعف و ناتوانی بسیاری از مدیران اجرایی است.