مرد 80 ساله همسرش را کُشت +عکس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعت 22:30 مورخه 1397/09/16  از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان جمال زاده شمالی به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکوک ,

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم 80 ساله‌ای در حالیکه از ناحیه سر دارای آثار ضرب و جرح می‌باشد، فوت کرده است.

, ضرب و جرح, فوت ,

همسر متوفی در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داده و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرده است.

,

با بررسی صحنه فوت و با توجه به تناقض گویی‌های همسر متوفی، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام و همسر متوفی به نام عزت 80 ساله جهت انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. 

, پلیس آگاهی ,

با آغاز تحقیقات از همسر متوفی این شخص بارها همان اظهارات اولیه خود را تکرار می‌کرد تا نهایتا در مورخه 1397/09/18  به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.  

, قتل , اختلافات خانوادگی,

, ,

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در مورخه  1397/09/15 جهت ویزیت به پزشک مراجعه کرده بودم که پزشک پس از مشاهده مدارک پزشکی عنوان داشت که جهت درمان قطعی نیاز به جراحی دارم؛ زمانیکه به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم، بر خلاف انتظار ناگهان همسرم عنوان کرد که حوصله مریض داری ندارد.

,

از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه‌ای به سر همسرم وارد کرده و او روی زمین افتاد؛ تا فردای روز جنایت کنار جسد همسرم باقی ماندم تا اینکه در مورخه 1397/09/16 با 110 تماس گرفته و خبر مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم.  

,

سرهنگ  ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک جنایت خانوادگی در خیابان جمالزاده خبر داد که طی آن مردی 80 ساله همسرش را به قتل رساند.