معیشت و منزلت همه اقشار با عدم برنامه ریزی مدیران ناکارآمد محقق نشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از مرصاد ، سید قاسم جاسمی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با روسای اتحادیه ها و اصناف کرمانشاه اظهار داشت: کمک به افراد نیازمند جامعه کاری پسندیده و نوعی عبادت است که در کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این میان اقدامات خوبی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی بیان کرد:  بر اساس قانون اساسی و معیشت و منزلت همه اقشار توسط مدیران در نظر گرفته شود که با عدم کنترل و عدم برنامه ریزی مدیران ناکارآمد این امر محقق نشده است.

,

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در امر ساخت و ساز مناطق زلزله رتبه نخست را کسب کرده است، گفت: مشارکت کمیته امداد در این عرصه چشمگیر بوده است.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نگاه ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دارند، افزود: : فارغ از جناح گیری‌های سیاسی تاکنون سیاست های غلطی در کشور در دست کار قرار گرفته است و آمار واقعی نیازمندان بسیار بیشتر از مددجویان فعلی تحت حمایت است.

,

 

,

جاسمی تصریح کرد: دولت باید شرایطی را ایجاد کند تا مردم و نیازمندان تحت پوشش به خود اشتغالی برسند و زمینه تحصیل آنان فراهم شود و از شمار آنان کاسته شود.

,

به گفته وی،  ارز ۳۸۰۰ تومانی به ۱۸ هزار تومان افزایش یافت و این بر شدت اختلاف طبقاتی افزود که این ناشی از سیاست‌های غلط و بی عرضگی دولت است.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شمار نیازمندان واقعی سه برابر مددجویان تحت حمایت است که به دلیل شان و جایگاه اجتماعی و نیز روال قانونی این افراد نمی تواند تحت حمایت نهادهایی مثل کمیته امداد در آیند.

,

وی افزود: شرایط آینده کشورچندان امید بخش نیست زیرا ازفروش دو میلیون و 850 هزار بشکه نفت با ۸۵ دلار در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار بشکه با 56 دلار به فروش می رسد.

,

جاسمی بیان کرد: با وجود این همه ثروت کشور ایران رتبه ۱۸ دنیا قرار دارد این در حالی است که ۹ درصد منابع طبیعی دنیا در اختیار کشور ماست.

,

وی اظهار داشت: تغییر شرایط با تغییر در سیاست‌های اقتصادی امکان‌پذیر است و ما به عنوان نمایندگان مردمی پیگیری تغییرات سیاست اقتصادی با تاکید بر نگاه به داخل هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
بر اساس قانون اساسی و معیشت و منزلت همه اقشار توسط مدیران در نظر گرفته شود که با عدم کنترل و عدم برنامه ریزی مدیران ناکارآمد این امر محقق نشده است.