پرداخت ۱۷۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، حسین خدرویسی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با روسای اتحادیه ها و اصناف کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۷۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که ۴۵ هزار نفر از اینها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش زنان هستند، افزود: ۱۳ هزار نفر از مددجویان را دانش‌آموزان و ۸۰۰۰ نفر را ایتام تشکیل می‌دهند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بیان کرد: ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی صدقات جمع‌آوری می‌شوند.

,

وی از پرداخت ماهیانه ۱۹ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان مستمری به افراد تحت پوشش خبر داد و گفت: برای خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت در بخش بهداشت، درمان، مسکن و کمک های موردی ۳۱ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

,

خدرویسی با بیان اینکه ۲۵۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده به مددجویان تحویل داده شده است، افزود: در زلزله سرپل‌ذهاب ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی آسیب دید که میته امداد احداث ۵۵۰۰ واحد تخریبی را بر عهده گرفت.

,

وی افزود: در جریان سفر رئیس کمیته امداد به استان ۱۲ میلیارد تومان کمک درمانی و اورژانسی به مددجویان زلزله زده اختصاص داده شد و همه مردم در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه سهیم شدند و بیشترین اعتماد را به کمیته ای امداد داشتند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مددجویی در استان دغدغه مسکن ندارد گفت: کمیته استانی در حوزه اشتغال و گام‌های مناسبی را برای توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش برداشته است.

,

 خدرویسی از اختصاص  ۱۰۵ میلیارد تومان برای اشتغالزایی ۵۵۱۴ نفر در استان خبر داد و اظهار داشت: این حجم اشتغالزایی که با کمک هیچ دستگاهی در زمینه اشتغال صورت گرفته است، قابل قیاس نیست.

,

وی تصریح کرد: باید اشتغالی که ایجاد می‌شود پایدار و ماندگار باشد و کمیته امداد استان امسال توانست در حوزه اشتغال رتبه نخست را در کشور به دست آورد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه  بیان کرد: ۱۷۱ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در صورت به کار گیری مددجویان تخصیص داده می‌شود.

,

وی افزود: با به‌کارگیری هر مددجو ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود و تا دو سال از سوی کمیته امداد حق بیمه مددجویان به کارگیری شده پرداخت خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بیان کرد: ۱۷۱ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در صورت به کار گیری مددجویان تخصیص داده می‌شود.