افزایش 45 درصدی قیمت گوشت قرمز(گوسفندی) در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حسین جعفری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به افزایش 56 درصد قیمت گوسفند زنده در استان بیان کرد:  گوسفند زنده هفته دوم آذر ماه سال 96 با قیمت 16 هزار و 800 تومان در میادین دام عرضه می‌شد که  امسال این میزان به حدود 40 هزار تومان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: همچنین گوشت گوسفندی هم از 40 هزار تومان در هفته دوم آذر ماه سال گذشته به 57 هزار و 832 هزار تومان رسیده که شاهد افزایش 45 درصدی در استان هستیم.

,

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه به روند سعوی افزایش قیمت مرغ در استان زنجان بیان کرد: قیمت مرغ زنده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود 51 درصد افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه در طول فروردین ماه تا آذرماه امسال روند افزایشی قیمت مرغ در استان را شاهد بودیم عنوان کرد: قیمت گوشت مرغ گرم نیز در حدود 84 درصد افزایش یافته است.

,

جعفری با اشاره به روند تغییرات قیمت تخم مرغ در استان زنجان بیان کرد: قیمت تخم مرغ امسال در درب مرغداری حدود 58 درصد افزایش یافته و در درب مغازه این عدد به 51 درصد رسیده است.

,

وی ابراز کرد: قیمت تخم مرغ ابتدای امسال حدود 5 هزار و 934 تومان بود توسط مرغداریها عرضه می‌شد به 9 هزار و 666 تومان  رسیده و در درب مغازه‌ها هم از 7 هزار و 539 تومان به 11 هزار تومان افزایش یافته است.

,

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به مقایسه‌ وضعیت دام زنده گوساله‌ نر در استان زنجان اظهار داشت: دام زنده (گوساله‌ نر) نسبت به مدت مشابه سال گذشته 84 درصد افزایش یافته است.

,

وی تصریح کرد: براساس آخرین ارزیابی‌هایی که در بازار صورت گرفته قیمت دام زنده در بازار با قیمت 24 هزار و 833 تومان معامله می‌شود.

,

جعفری از افزایش 61 درصدی قیمت گوشت گوساله نر خبرداد و افزود: در حال حاضر گوشت قرمز مخلوط (گوساله نر) نیز  با قیمت 61 هزار و 666 تومان در بازار عرضه می‌شود.

,

وی عنوان کرد: گوشت قرمز مخلوط (گوساله نر) در فروردین ماه امسال با قیمت 37 هزار و 642 تومان در بازار عرضه می‌شد که با افزایش قیمت به 61 هزار تومان رسیده و همچنین قیمت دام زنده نیز از 13 هزار و 800 تومان به 24 هزار و 833 افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت دام سبک در استان زنجان گفت: قیمت گوشت قرمز(گوسفندی) در استان زنجان 45 درصد افزایش یافته است.