طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: براساس برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان نظارت‌های این اداره کل و سایر دستگاه‌های مربوطه بر بازار شب یلدا آغاز می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر مایحتاج مراسم این شب، طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان قزوین اجرا، به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی و با هرگونه تخلف به جد برخورد خواهد شد. 

این مسئول بیان کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی از صنوف در حق مصرف‌کنندگان ایراد می‌شود، دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ادامه داد:این طرح با حضور بازرسین دستگاه‌های ذی ربط از جمله صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه میوه و آجیل ومایحتاج مردم اجرا می‌شود و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه ودر صورت نیاز در محل و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این خصوص شعبه ویژه ای در اداره کل تشکیل شده تا صدور آرا متخلفین تسریع شود.

احمدی در پایان از کسبه محترم سطح استان درخواست کرد که حقوق مصرف کنندگان و انصاف را رعایت کنند، شهروندان نیز درصورت مواجه با هرگونه تخلف موارد را به سامانه 135 یا شماره تلفن 124 اعلام کنندتا دراسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از برگزاری طرح نظارتی ویژه شب یلدا از 24 آذر ماه تا پایان فصل پاییز خبر داد.