اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآوری خام دامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مرجانیان صبح امروز در گفتگو  با خبرنگار کردتودی گفت: در راستای تامین سلامت مردم و با توجه به افزایش تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در روزهای منتهی به روزهای پایانی آذرماه، شبکه دامپزشکی شهر قروه نسبت به اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن تولید ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و طیور اقدام می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: در این راستا تعداد 30 اکیپ عملیاتی از 20 تا 30 آذرماه در دو شیفت صبح و عصر در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل نسبت به بازدید از واحدهای مورد نظر اقدام می نمایند.

,

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه در ادامه به امحاء 550 کیلو فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف طی هفته گذشته اشاره نمود و گفت: نظارت و بازرسی از تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از سوی کارشناسان شبکه دامپزشکی قروه به صورت مستمر ادامه دارد و این روند در فصل زمستان نیز ادامه خواهد داشت.

,

مرجانیان با بیان اینکه مردم باید در خرید خود هوشیار باشند افزود: از تمامی مردم شهرستان قروه می خواهیم که خریدهای خود را بخصوص در ارتباط با فرآورده های خام دامی از مراکز مجاز تهیه نمایند و به هیچ وجه از دستفروشان خرید نکنند.

,

انتهای پیام/

]
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه از اجرای طرح " تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی" در آستانه شب یلدا در این شهرستان خبر داد.