بیش از 10 هزارنیروی هلال احمر آماده کمک رسانی در پایگاههای استان اردبیل هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسبلان‌ما، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم آغاز طرح کنترل ترافیک زمستانی در اردبیل اظهارداشت: بیش از 10 هزار نفر روز نیروی هلال احمر در پایگاههای استان اردبیل آماده خدمات رسانی برای مردم هستند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,

وی با بیان اینکه 10 هزار و 120 نفر روز در طول طرح به هموطنان خدمت رسانی می کنند، تصریح کرد: جهت آمادگی بیشتر نیروهای امدادی، بازآموزی عملی در پایگاه های سطح استان اردبیل برگزار شده است.

,

وی با بیان اینکه 20 پست و پایگاه امداد و نجات جاده ای شامل 12 پایگاه ثابت، پنج پایگاه موقت و سه گشت سیار در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: 45 دستگاه خودرو در این طرح مشارکت دارند که شامل 17 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی ست نجات، 14 دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی و دو دستگاه خودروی چند منظوره آرگو می­ باشد.

,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات بهتر در طرح زمستانی پایگاه های امداد و نجات بین شهری به تجهیزات زمستانی اعم از تغذیه اضطراری و تجهیزات تخصصی امداد و نجات مجهز شده اند، تشریح کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری(EOC) استان جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان های مرتبط آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

, طرح زمستانی,

معبودی با اشاره به اینکه شماره اضطراری 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی آماده است، تصریح کرد: هموطنان با گوشی های بدون سیم کارت و بدون شارژ ریالی هم می توانند با این شماره تماس بگیرند.

,

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان استان یک کشیک شبانه روزی به عنوان پایگاه شهری فعالیت می کند، اظهار کرد: اتاق آماده عملیات مرکز استان و شعب تابعه با تجهیزات و امکانات امدادی در قالب تیم واکنش سریع آماده باش است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از 10 هزار نفر روز نیروی هلال احمر در پایگاههای استان اردبیل آماده خدمات رسانی برای مردم هستند.