به انقلاب اسلامی ایمان بیاوریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی ثقفی در یادداشتی با اشاره به بیانات رهبرانقلاب نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


 

,
,

او دیروز گفت:

,

 

,

" این حرکت بیداری تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزی پیش خواهد آمد که همین ملتهای اروپائی علیه سیاستمداران و زمامداران و قدرتمندانی که آنها را یکسره تسلیم سیاستهای فرهنگی و اقتصادی آمریکا و صهیونیسم کردند، قیام خواهند کرد. این بیداری، حتمی است."

,

اردیبهشت 90 دیدار معلمان

,


و امروز می گوید:

,
,


"قدرت آمریکا و اقتدار و هیمنه‌ی آمریکا در دنیا رو به افول و رو به زوال است؛"

,
,

آبان 97 دیدار دانش آموزان

,



آیا این انقلاب از پیش صدای شکستن استخوانهای کمونیسم را نشنید؟

,
,
,



امروز نیز صدای شکستن استخوانهای امریکا به گوش می رسد. بنا به نقل یک فرد مطلع تا کنون میلیونها مقاله در کشور امریکا در مورد فروپاشی امریکا نوشته شده و تعجب آور اینکه در بسیاری از این مقالات علت این فروپاشی را انقلاب اسلامی ایران می دانند

,
,
,



انقلاب اسلامی روز بروز قوی تر و اردگاه لیبرال دمکراسی رو به ضعف و اضمحلال می رود. اگر به خاطر گرد و غبارهایی که بپا کرده اند چشممان این اقتدار را در داخل کشورنمی بیند کمی آنسو تر منطقه ای را ببینیم که تبدیل به میدان مصاف انقلاب اسلامی ایران و اردوگاه استکبار شده است.منطقه ای که در این چهار دهه بسیاری از طرحهای امریکا و اسرائیل در آن شکست خورده است.

,
,
,

 

,

امروز امریکا در منطقه ی غرب آسیا سرشکسته، سعودی بی آبرو و اسرائیل در حدی از ضعف و ذلت است که از عهده ی موشکهای غزه منطقه ای با 360 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 2میلیون نفری بر نمی آید. این وضع دشمنان غربی، عبری ،عربی انقلاب اسلامی است.

#صدای_شکستن_استخوانهای_امریکا

,
,
]
انقلاب اسلامی روز بروز قوی تر و اردگاه لیبرال دمکراسی رو به ضعف و اضمحلال می رود.