راه اندازی هیات قایقرانی بخش دلوار در بندر عامری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛مهدی زارعی رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر درگفت و گو با سپاس افزود: این هیات قایقرانی در رشته های کایاک، کانو کانادایی و دراگون بت فعالیت خود را در بخش دلوار در بندر عامری شروع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مسئول ادامه داد:با توجه به اینکه بیشتر اعضای تیم‌های قایقرانی از این منطقه هستند به منظور ساماندهی و رسیدگی هر چه بهتر امور ورزشکاران برای نخستین بار هیئت قایقرانی در این بخش تأسیس شد.

,

زارعی گفت: فضای فیزیکی این ساختمان با اجاره ساختمان از اداره بنادر و دریانوردی بندر عامری تامین شده و اکنون 2 مربی در این هیات مستقر شده اند.

,

وی بیان کرد: 20 قایق روئینگ نیز در بدو کار به این هیات اهدا شده که پیش بینی می شود در آینده نزدیک چند قایق دیگر نیز به این هیات واگذار شود.

,

زارعی یادآور شد: بندر عامری 25 قایقران سازمان یافته دارد که از این شمار 20 نفر آقایان و مابقی آن نیز بانوان تشکیل می دهند.

,

این مسئول بیان کرد:  علاقمندان می توانند برای نام نویسی همه روزه به کمپ قایقرانی این بندر در اسکله عامری مراجعه کنند.

,

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: پیش از راه اندازی هیات قایقرانی بندر عامری در شهرستان تنگستان این هیات در بندرهای بوالخیر و خورشهاب شهرستان فعال شده است.

,

وی گفت: با توجه به اینکه هیات قایقرانی بندر عامری در شروع کار خود قرار دارد از مسئولان این بندر انتظار حمایت داریم.

,

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اکنون هیات قایقرانی در 6 شهرستان شامل بوشهر، دیلم، گناوه، تنگستان، کنگان و عسلویه فعال است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر از راه اندازی هیات قایقرانی بندر عامری در بخش دلوار خبر داد.