قیمت لوازم خانگی در ریل ثبات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خانجانی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه امروز با وفور کالا در بازار لوازم خانگی مواجه هستیم، اظهار کرد: امروز از تب خرید غیر ضروری به منظور ارزان خریدن کالاها کاسته شده و تنها خریدهای ضروری انجام می‌شود، به همین دلیل تقاضا از عرضه پیشی‌ نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی به سوی‌ ثبات پیش می‌رود، افزود: امروز تولیدکننده و واردکننده با ارز نیمایی کالا یا مواد اولیه خود را وارد کرده‌اند.

,

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه قیمت دلار تا چهار برابر افزایش یافت، تصریح کرد: اما لوازم خانگی تا 80 تا 120 درصد افزایش قیمت داشت سپس برای تعادل سعی کرد خود را  با ارز نیمایی تطبیق دهد و امروز نیز همین قیمت باقی مانده و تغییری ر قیمت‌ها  رخ نداده است.

,

وی با بیان اینکه اگر لوازم خانگی با ارز آزاد محاسبه می‌شد باید قیمت‌ها تا چهار برابر رشد می‌کرد، ادامه داد: این اتفاق رخ نداد چرا که امروز قیمت ارز آزاد نیز به کانال ارز نیمایی رسیده است.

,

خانجانی درباره وضعیت قیمت کالاها در بازار نیز خاطرنشان کرد:  چند شرکت لوازم خانگی به دلیل رکود در بازار لوازم خانگی، هدیه‌‌هایی  درنظر گرفتند که باعث تعدیل و در نتیجه کاهش قیمت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی به سمت ثبات در حرکت است، اظهار کرد: بازار لوازم خانگی با ارز نیمایی تبادلات خود را انجام داده، از این رو تغییر قیمتی به وجود نیامده است.