حزب مردم دولت پاکستان را به سرنگونی تهدید کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جیو تی وی، «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان و مشاور رئیس حزب مردم اعلام کرد: اگر برخوردهای دولت با سیاستمداران و تجار ادامه پیدا کند مجبور میشویم علی رغم میل باطنی خود برای ساقط کردن دولت اقدام نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات زود هنگام به معنای تشکیل دولت حزب مردم خواهد بود و این دولت میتواند حقوق از دست رفته مردم را مطالبه کند.

,

زرداری تاکید کرد: عملکرد دولتهای دو حزب نواز و تحریک انصاف بسیار ضعیف بوده و باعث شده تمام تلاش های ما نیز بیثمر باقی بماند.

,

رئیس جمهور سابق پاکستان اضافه کرد: تقلب در انتخابات کاملا واضح بود و اگر تقلب صورت نمی گرفت «عمران خان» نمیتوانست تشکیل قدرت دهد.

,

وی افزود:عمران خان با رای مردم پیروز میدان نشده و به این دلیل از حال و روز مردم پاکستان نیز هیچ اطلاعی ندارد.

,

مشاور رئیس حزب مردم ارزش روپیه در مقابل دلار روز به روز کمتر می شود و همین سبب افزایش بدهی های خارجی پاکستان می شود ولی مسئولین حزب تحریک انصاف هیچ توجهی به این اتفاق مهم ندارند.

,

وی اظهار داشت: دستگیری برخی سیاستمداران به بهانه فساد مالی بازی کودکانه ای است که دولت با انجام آن می خواهد توجه مردم را از وضعیت اسفبار اقتصادی دور کند.

,

این درحالی است که شخص آصف علی زرداری و خواهرش از متهمان به فساد اقتصادی هستند و ممکن است به زودی دادگاه عالی پاکستان حکم دستگیری آنان را صادر کند.

,

حزب مردم در انتخابات اخیر نتیجه بسیار ضعیفی به دست آورد و اینک در تلاش است تا موقعیت خود را به عنوان حزب اپوزیسیون بین مردم بهتر کند.

]
رئیس جمهور سابق پاکستان ضمن تهدید دولت این کشور اعلام کرد: اگر مجبور شویم انتخابات زودهنگام برگزار کرده و دولت را ساقط می‌کنیم.