ضریب پشتیبان بیمه ها در وضعیت مناسبی قرار ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به ضریب پشتیبان بیمه ها در کشور، اظهار داشت: طبق نظر کارشناسان بیمه ای که ضریب پشتیبان آن زیر پنج باشد وضعیت خوبی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: از صندوق های بیمه ای دولت باید حمایت کند و این مسئله را هم دولت پذیرفته است.

,

عضو کمیسون اجتماعی مجلس با اشاره به ضریب پشتیبان صندوق های بیمه ای کشور، گفت: در حال حاضر بهترین صندوق بازنشستگی کشور را تامین اجتماعی دارد که ضریب پشتیبان آن 6/5 است یعنی به ازای هر 5 نفر ورود یک نفر بازنشسته می شود.

,

وی بیان داشت: در دیگر صندوق های بیمه ای کشور ضریب پشتیبان وضعیت خوبی ندارد به همین دلیل قسمتی از مخارج آن را دولت تامین می کند.

,

دولت موظف است همه صندوق های بیمه ای را حمایت کند

,

عزیزی با اشاره به اینکه امروز اگر دولت از صندوق های بازنشستگی حمایت نکند بازنشستگان حقوقی دریافت نمی کنند، ابراز داشت: ضریب پشتیبان تامین اجتماعی کشور اتریس دو به یک می باشد یعنی به ازای هر دونفری که وارد می شود یک نفر بازنشسته می شود و ضریب پشتیبان در کشور اسلوکی یک به یک می باشد؛ البته صندوق تامین اجتماعی کشور اتریش دولتی می باشد و ضریب پشتیبان برای آنها خیلی مهم نیست.

,

انتهای پیام/

]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه دولت باید از همه صندوق های بیمه ای در کشور حمایت کند ، گفت: در حال حاضر ضریب پشتیبان بیمه ها در کشور وضعیت مناسبی ندارد.