حواشی روز گذشته نماینده سراوان در جلسه غیر علنی مجلس بررسی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه 27 آذرماه) به ریاست لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این نشست به منظور بررسی حواشی فیلم منتشر شده از محمد باسط درازهی نماینده سروان با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و مسئولان گمرک انجام شد.
,
 
,
وزیر اقتصاد از درازهی عذرخواهی کرد/ مأموریت مجلس به مسعود پزشکیان برای بررسی موضوع
, وزیر اقتصاد از درازهی عذرخواهی کرد/ مأموریت مجلس به مسعود پزشکیان برای بررسی موضوع,
 
,
بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی امروز، اظهار کرد: در این جلسه درباره کلیپی که از محمدباسط درازهی نماینده سراوان که در گمرک ایران با یک کارمند درگیری داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
,
 
,
وی افزود: نمایندگان مجلس درباره این موضوع بحث‌هایی داشتند و بعضا صحبت‌های آنها حالت اعتراض گونه داشت.
,
 
,
نعمتی با اشاره به اینکه این کلیپ تقطیع شده و بخشی از آنها انتشار نیافته است، تصریح کرد: طبق توضیحات آقای درازهی وی بیش از 45 دقیقه جلوی در گمرک معطل مانده بود و البته دشنام‌هایی نیز به وی داده شده بود، لذا با بیان حرف‌های سخیف، نماینده سراوان را عصبانی کردند که منجر به این اتفاق شد.
,
 
,
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی تردید باید فارغ از فضاسازی‌هایی که وجود دارد با این موضوع به صورت منطقی و عالمانه برخورد شود و با افرادی که در این مورد تخطی کرده اند به صورت مناسب برخورد شود.
,
 
,
وی با اشاره به حضور دژپسند وزیر اقتصاد در جلسه غیرعلنی گفت: وزیر اقتصاد مسائلی را در این باره مطرح و در نهایت عذرخواهی کرد، همچنین قرار شد ابعاد موضوع توسط پزشکیان نایب رئیس مجلس و وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار گرفته و تا فردا نتیجه نهایی این موضوع به مجلس اعلام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی حواشی فیلم منتشر شده از نماینده سراوان برگزار شد.