ارسال ۱۰۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره «میاندوآب، شهر دوچرخه ایران»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جلال پورمیرزا امروز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در حاشیه اختتامیه جشنواره، اظهار کرد: جشنواره میاندوآب شهر دوچرخه ایران با هدف نشان دادن نقش این وسیله نقلیه در زندگی امروزی و ثبت میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه ایران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: آموزش و پرورش در صف اول فرهنگ سازی قرار دارد و در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان تلاش می کند.

,

وی گفت: دوچرخه سواری در حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب طبیعت نقش بسزایی دارد و باید فرهنگ استفاده از آن در جامعه ترویج یابد.

,

پورمیرزا در ادامه با اشاره به جشنواره میاندوآب شهر دوچرخه ایران، تصریح کرد: در مجموع یک هزار و ۳۸ اثر در چهار رشته هنری عکاسی، نقاشی، گرافیک و پوستر با موضوع دوچرخه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که با برگزاری مراسم اختتامیه از نفرات برتر و آثار برگزیده تجلیل به عمل آمد.

,

ارسال ۵۰۰ اثر نقاشی به دبیرخانه جشنواره

, ارسال ۵۰۰ اثر نقاشی به دبیرخانه جشنواره,

هم چنین دبیر اجرایی این جشنواره نیز به خبرنگاران گفت: در بخش عکاسی ۴۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد ۲۲ اثر از ۱۶ نفر توسط هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

,

اکبر موحد اظهار کرد: در بخش نقاشی ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره و ۳۴ اثر از ۳۲ نفر به بخش نمایشگاه جشنواره راه یافت.

,

وی افزود: در بخش گرافیک و طراحی پوستر از هشت اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره پنج اثر متعلق به سه هنرمند به بخش نمایشگاه جشنواره راه یافت.

,

دبیر اجرایی جشنواره میاندوآب شهر دوچرخه ایران گفت: در بخش تصویرسازی نیز ۸۰ اثر به جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد هم ۱۶ اثر از ۱۶ نفر به نمایشگاه  جشنواره راه یافت‌.

,

موحد تصریح کرد:  از ۹ آبان ماه فراخوان آن از طریق اتوماسیون اداره آموزش و پرورش و به صورت کتبی به مدارس دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان ها اطلاع رسانی شد و کار ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه ادامه داشت.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: یک هزار و ۳۸ اثر در چهار رشته هنری عکاسی، نقاشی، گرافیک و پوستر با موضوع دوچرخه به دبیرخانه جشنواره “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران”ارسال شده بود.