برای آگاهی از وضعیت کارت سوخت خود به سایت پست مراجعه کنید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، مالکان آن‌ها از امروز  (سه‌شنبه ۲۷ آذرماه) می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مالکان این خودروها نیاز به ثبت‌نام برای کارت سوخت‌المثنی ندارند و کارت سوخت آن‌ها در اسرع وقت از طریق شرکت پست برایشان ارسال خواهد شد.
,
 
,
بر اساس این گزارش، مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند تا یکم دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی  www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام
]
مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ شماره‌گذاری شده‌اند، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پست می‌توانند از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.