تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان با زنجیر چرخ امکانپذیر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: برابر پیش بینی‌های سازمان هوا‌شناسی با افزایش برودت هوا و شاهد بارش برف به ویژه در مناطق سردسیری، کوهستانی و برف‌گیر استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده توسط هوا‌شناسی استان و کشور کسانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی استان استا زنجان را دارند، همراه داشتن زنجیر چرخ در زمستان برای خودرو‌ها به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی ضروری است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به خدمات رسانی نیروهای پلیس راه در محورهای استان تصریح کرد: ماموران پلیس راه این استان به صورت شبانه روز در مناطق کوهستانی و برفگیر استان حضور دارند و از تردد وسایل نقلیه فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی جلوگیری می‌کنند.

,

وی ابراز کرد: در حال حاضر تردد در همه محورها جریان دارد ولی تردد در برخی از محورها به ویژه گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

,

مظفری با اشاره به حضور نیروهای پلیس و امدادرسان در این محورها از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند تا شرایط آب وهوایی مناسب سفر شود و در صورت سفر، حتما شرایط را در نظر بگیرند.

,

وی از آماده‌باش نیروهای پلیس راه در سطح جاده‌ها خبر داد و گفت: به دلیل خیس و لغزنده بودن سطح جاده‌ها باید رانندگان بیش از هر زمان دیگری قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با داشتن احتیاط لازم و به ویژه رعایت فاصله مناسب از حودث در سطح جاده‌ها برای خود و دیگر شهروندان جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به افزایش برودت هوا و بارش برف در همه محورها گفت: استفاده از زنجیر چرخ در برخی از جاده‌های این استان بویژه محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر الزامی است.