صبح امروز پیکر سیدابوالقاسم حسینی‌پناه تشییع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع از همدان، پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی‌پناه،شاگرد آیت‌الله العظمی آخوندملاعلی معصومی همدانی از علما و فضلای بزرگ همدان، تشییع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این عالم بزرگ امروز با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، حوزویان و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز بر پیکر وی به سمت باغ بهشت همدان تشییع شد.

,

امام جمعه موقت همدان و یکی از نزدیکان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی‌پناه اظهار کرد:این روحانی بزرگ یکی از علما و بزرگان این شهر و استان بود که پیش از انقلاب برای پیروزی انقلاب اسلامی بسیار کار کرد.

,

حجت‌الاسلام محمد جوادی با بیان اینکه این روحانی بزرگ در دوران انقلاب شکنجه‌ها دید و دستگیر شد، بیان کرد: این روحانی مرحوم رابطی بین حوزه همدان و همچنین حوزه قم و مراجع تقلید بود به طوری که اعلامیه‌ها را از آنجا می‌آوردند و در اینجا توزیع می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب هم در خدمت نظام، اسلام و منبر بود، افزود: در زمان مرحوم آیت‌الله اخوند ملاعلی معصومی نیز از شاگردان ایشان بود و خود نیز در این حوزه تدریس داشت و در آن بمباران نیز جانباز شد.

,

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مرحوم حسینی‌پناه بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و کارهای بسیاری را برای اسلام و نظام انجام داد، گفت: امیدوارم این مرحوم مشمول رحمت واسعه خداوند متعال قرار گیرد.
همچنین مراسم بزرگداشت این مرحوم در همان روز ساعت 14:30 تا 16:30 در مسجد قبای همدان برگزار می‌شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی‌پناه،شاگرد آیت‌الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی از علما و فضلای بزرگ همدان، تشییع شد.