گام بلند بانوان ذوب برای قهرمانی با عبور از پیکان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد آخرین وضعیت تیم بانوان والیبال ذوب‌اهن قبل از بازی با پیکان، اظهار کرد: امروز در حال حرکت به تهران هستیم و حدود ساعت ۱۴ به تهران می‌رسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی والیبال بانوان ذوب‌اهن با بیان آمادگی کامل تیم ذوب برای این بازی، تصریح کرد: ساعت ۱۸ امروز در تهران تمرین برگزار می‌کنیم و خوشبختانه محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم و تنها بازیکن تیم ما که مشکل سرما خوردگی داشت وضعیتش روبه بهبودی است.

,

وی افزود: برای قهرمانی در لیگ تلاش کردیم طبق جدول دوره رفت بازی کنیم و به این شکل شرایط روحی روانی برای بازیکنان ما بهتر خواهد بود.

,

صادقی در مورد تیم پیکان گفت: پیکان تیم خوبی است و حتی بازیکنان بیشتری نسبت به ما در تیم ملی بزرگسالان دارد، ما تلاش می‌کنیم بازی خوب و یک حضور ابرومند در لیگ داشته باشیم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا برنده از زمین خارج شویم و البته اولویت ما قهرمانی در لیگ است.

,

انتهای پیام/

]
تیم والیبال بانوان ذوب‌اهن ساعت ۱۵ روز پنجشنبه به مصاف پیکان می‌رود، این مسابقه از حساسیت خاصی برخوردار است و در صورت برد تیم ذوب شانس این تیم برای قهرمانی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر بالا می‌رود.