ارائه وام کارگشایی به 116 مددجوی کمیته امداد در گلوگاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد رضا یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ارائه وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان گلوگاه گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه در 9 ماهه سال جاری، تعداد 116 فقره وام به مبلغ 354 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران به مددجویان تحت حمایت خود پرداخت کرد.

وی افزود: به 63 نفر از مددجویان بیش از 189میلیون تومان وام کارگشایی از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و 53نفر به مبلغ 165میلیون تومان از طریق بانک مهر ایران در 9ماهه سال 97 پرداخت شده است .

رئیس کمیته امداد گلوگاه تصریح کرد: وام کارگشایی در بخش‌های تحصیلی، مسکن، معیشت، درمان و جهیزیه به مددجویان پرداخت می‌شود و این تسهیلات به صورت قرض الحسنه در اقساط بلند مدت و بدون بهره در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

این مسؤول در خصوص منابع تامین اعتبار وام کارگشایی بیان داشت: بخشی از این منابع از طریق باز پرداخت اقساط، بخشی از طریق درآمدهای محلی و بخشی نیز از طریق سپرده گذاری خیران در صندوق امداد ولایت تامین می‌شود که هم اکنون مددجویی در نوبت دریافت وام قرار ندارد.

وی افزود: مردم خیر و نوع دوست گلوگاه، بازاریان و اصناف می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه ساز رفع مشکلات مددجویان شوند.

یعقوبی در پایان گفت: در گلوگاه 1657 خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
رئیس کمیته امداد گلوگاه گفت: 116 فقره وام به مبلغ 354 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران به مددجویان کمیته امداد گلوگاه در سال جاری پرداخت شد.