معدوم سازی بیش از ۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در درگز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد شمس در گفتگو با درگزخبر؛ ضمن اعلام خبر معدوم سازی مقداری گوشت مرغ تاریخ گذشته اظهار کرد: نظارت بی وقفه کارشناسان شبکه دامپزشکی درگز بر مراکز عرضه فراورده های دامی به منظور پایش و کنترل بهداشتی این فراورده ها به طور مستمر اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

وی افزود: در یکی از این بازرسی ها بیش از 50  کیلوگرم گوشت مرغ غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان کشف و بلافاصله توسط پرسنل شبکه دامپزشکی معدوم شد.

,

سرپرست شبکه دامپزشکی درگز گفت: تیم های گشت سیار دامپزشکی درگز، روزانه از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی و رستورانهای بین راهی بازدید و بازرسی بهداشتی می کنند؛ درصورت مشاهده فراورده های خام دامی غیربهداشتی ضمن توقیف موارد فوق، متصدی مرکز عرضه به مراجع قضایی برای سیرمراحل قانونی معرفی می شود.

,

شمس تصریح کرد: مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف ضبطی برابر ضوابط و مقررات بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی و دستور مراجع قضایی برای پیشگیری از احتمال سرایت بیماریهای خطرناک قابل انتقال بین انسان و دام معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج می شود.

,

وی در پایان با بیان اینکه دامپزشکی در تمام ساعات شبانه روز تلاش می کند تا امنیت غذایی را برای مردم تامین کند، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را با تلفن 46225023 و یا 46222885 در میان گذاشته و موارد مشکوک را گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست شبکه دامپزشکی درگز از کشف بیش از 50 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و تاریخ گذشته و معدوم سازی آنها در شهرستان درگز خبر داد.