روایت حناچی از تغییرات در سطح مسئولان شهرداری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه دوچرخه سواری در ادامه کمپین " سه‌شنبه‌های بدون خودرو" که با حضور جمع کثیری از شهروندان تهرانی (آقایان و بانوان) و همچنین

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسیر میدان توحید تا میدان ولیعصر (عج) انجام شد، با اشاره به گسترش طرح کمپین «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» اظهار کرد: خوشبخاته هم‌اکنون استقبال بسیار خوبی از این طرح در پایتخت انجام شده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: بسیاری از شهروندان تهرانی در نقاط مختلف پایتخت به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو اضافه شدند که امیدواریم در آینده این طرح در سایر روزهای هفته نیز عملیاتی شود.
,
 
,
شهردار تهران با اشاره به پیوستن مدیران شهری به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو ادامه داد: اعضای شورای شهر تهران‌، شهرداران مناطق و مدیران بخش‌های مختلف نیز به این کمپین اضافه شدند و پیش‌بینی می‌شود این طرح در هفته‌های دیگر مورد استقبال بیشتر شهروندان قرار گیرد.
,
 
,
حناچی افزود: از جوانان و دانشجویان انتظار بیشتری برای پیوستن به کمپین وجود دارد و این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد که سلامتی جوانان ما وضعیت خوبی ندارد و در حال حاضر این حرکت به گونه‌ای است که باید جوانان بیشتر استقبال کنند و انشالله در هفته بعد دانشجویان دانشگاه تهران به این کمپین اضافه خواهند شد.
,
 
,
وی همچنین در خصوص تغییرات آتی در شهرداری تهران گفت: بالا بردن کیفیت انتصابات از وظایف ما است و این اتفاق باید روی دهد و شهرداری تهران یک سازمان دینامیک است و اگر کسی در سمتش کارکرد خوبی را نداشته باشد جابه‌جا می‌شود و فرد جدیدی جایگزین می‌شود و این تغییرات در روزهای آتی در سطح معاونین و شهرداران مناطق ادامه پیدا می‌کند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
شهردار تهران با اشاره به اینکه بالا بردن کیفیت انتصابات از وظایف شهردار است،گفت: تغییرات در سطح معاونین و شهرداران مناطق ادامه خواهد داشت و اگر کسی در سمتش کارکرد خوبی را نداشته باشد جابه‌جا و فرد جدیدی جایگزین می‌شود.