دورخیز شریعتمداری برای انتخابات 1400 / وزارت کار ستاد انتخاباتی می شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتمداری بعد از عملکرد نامطلوبش در وزارت صمت که وی را تا یک قدمی استیضاح پیش برد و سرانجام در یک فرار رو به جلو استعفا داد ، بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس و رفتن به وزارت کار اولین اقدامش انتشار اسامی هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه وزارت کار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اسامی که منتشر شد، جنجال ها و انتقادات زیادی در پی داشت و لیست هیئت مدیره ها هر روز از یک منظر بررسی می شد. برنده انتشار لیست هیئت مدیره ها کسی نبود جز محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وی با شعار شفافیت و شفاف سازی توانست فضای منفی که علیه وی در وزارت صمت شکل گرفته بود را تبدیل به یک فضای مثبت کند.

,

 

,

اما این فضای مثبت و به اصطلاح ماه عسل محمد شریعتمداری دوام زیادی نداشت و نمایندگان مجلس در آستانه انتصاب " قبادی دانا" به ریاست سازمان بهزیستی علیه وی صف آرایی کردند، تحلیلگران سیاسی و نمایندگان اکنون به این رسیده اند که شاید انتشار لیست و گرفتن گارد شفافیت که فقط در حد انتشار لیست هیئت مدیره شرکت ها بود ، یکی از دلایلش انتخابات 1400 است.

,

 

,

محمد شریعتمداری سال 92 نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود که در نهایت به نفع هاشمی رفسنجانی کناره گیری کرد که رد صلاحیت شد.

,

 

,

حال اقدامات و چینش نیروها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط شریعتمداری نیز این تحلیل را که وی نگاهی جدی به انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 دارد، بیش از پیش قوی کرده است.

,

 

,

انتصابات این روزها در این وزارت خانه بیشتر از اینکه رنگ و بوی تخصصی داشته باشد سیاسی و تشکیلاتی است که از نمونه آنها می توان به حضور کبیری رئیس ستاد جوانان روحانی به عنوان معاون تعاون و وحید قبادی دانا با سفارش و حمایت محمد خاتمی و فتنه گران به ریاست سازمان بهزیستی اشاره کرد.

,

 

,

همچنین می توان به حضور افرادی همچون مصطفی حسنی طراح کلید به عنوان نماد انتخاباتی روحانی، محسن بهرامی اقدس مسئول ستاد وی در سال 92 ، علی احمدیان مسئول کمیته پشتیبانی ستاد روحانی به عنوان عضو هیئت مدیره فولاد مبارکه و یعقوب شجاعی برهان از مدیران اقتصادی آستان عبدالعظیم در کنار شریعتمداری اشاره کرد که همگی حاکی از چینش نیروهای انتخاباتی و مالی برای 1400 است.

,

انتهای پیام/

]
محمد شریعتمداری سال 92 نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود که در نهایت به نفع هاشمی رفسنجانی کناره گیری کرد که رد صلاحیت شد.