دستگیری ضارب پلیس راهور گرگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در شهر گرگان بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فروزان افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، فردی در یکی از نقاط پر ترافیک شهر گرگان به علت تخلف رانندگی با تذکر مامور وظیفه شناس راهور مواجه و پس از پارک خودرو در محل غیرمجاز به سمت پلیس حمله ور شده و وی را در انظار عمومی مجروح می کند.
,
 
,
این مقام انتظامی گلستان با اشاره به فرار متهم از محل حادثه، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی ضارب از همان لحظات اول آغاز و ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی، در کمتر از پنج ساعت موفق به شناسایی این شرور شده و وی را در مخفیگاهش دستگیر می کنند.
,
 
,
فروزان اظهار کرد: متهم که تنها ۲۴ ساعت قبل، از زندان آزاد شده بود، سابقه شرارت های متعدد و اخلال در نظم عمومی از جمله درگیری با کادر پرستاری یکی از بیمارستان های گرگان و مجروح کردن آنان که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت را در پرونده دارد.
,
 
,
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اعتراف این شرور به مجروح کردن مامور پلیس راهور و تحویل وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: قوانین موجود بازدارندگی لازم برای برخورد با اینگونه تبهکاران و مخلان نظم و امنیت جامعه که به خود اجازه تعرض به پلیس را هم می دهند نداشته و لازم است دستگاه قضائی برای این افراد اشد مجازات را در نظر گرفته تا در آینده شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری ضارب مامور راهور گرگان در کمتر از پنج ساعت در این شهرستان خبر داد.