رشد ۵۷ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۸۳۵ یتیم و فرزندان محسنین در استان از خدمات و حمایت های کمیته امداد بهره‌‌ مند هستند که ۵ هزار و ۸۸۹ فرزند یتیم و ۵ هزار و ۹۴۶ فرزند محسنین وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اهتمام در حامی یابی برای ایتام و محسنین، تصریح کرد: هم‌اکنون، ۲۰ هزار و ۸۶۹ حامی نیکوکار در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، با کمیته امداد آذربایجان غربی تعامل مستمر دارند.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، بیان کرد: حامیان نیکوکار در ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

,

سهندی، عنوان کرد: علاوه بر کمک های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد آذربایجان‌غربی مشارکت می‌کنند.

,

وی، با اشاره به سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین، خاطرنشان کرد: هم اکنون سرانه هر یتیم  ماهانه ۱۸۴ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین برای هر نفر ماهانه ۹۶ هزار تومان پرداخت می شود.

,

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی، با اشاره به روش‌های نوین کمک به ایتام و محسنین، افزود:  مردم خیر و نیکوکار استان  از طریق همراه بانک ملت، برنامه کاربردی سکه، دستگاه های خود پرداز واحد اکرام در سراسر استان، مراجعه به بانک ملت و پر کردن فیش واریز، همچنین از طریق سایت کمیته امداد و استفاده از طرح پرداخت خاص حامیان، می‌توانند به ایتام و فرزندان محسنین کمک کنند.

,

وی، با اشاره به برنامه های کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان امسال، اظهار کرد: جذب کمک‌های حامیان، خرید لباس ومایحتاج سال جدید برای محسنین و ایتام، جذب بسته های حمایتی به مناسبت‌های مختلف، جذب حامیان و خیران بیشتر و تعامل مستمر با آنها و برگزاری مراسمات دیدار حامیان با فرزندان معنوی خود از مهم ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد در حوزه ایتام و محسنین تا پایان سال جاری است.

,

سهندی، همچنین در خصوص کمک به محرومان، بیان کرد: به منظور کمک به محرومان، مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در ۹ ماهه امسال بیش از ۷۹ میلیارد تومان کمک کرده اند.

,

وی، ادامه داد: مشارکت مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی در کمک به محرومان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته، بیش از ۳۴ درصد رشد داشته است.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، با اشاره به میزان صدقات مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در ۹ ماهه امسال، تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این میزان نسبت به زمان مشابه سال گذشته، بیش از۵ درصد رشد داشته است.

,

وی، افزود: هم اکنون ۱۶۹ هزار صندوق صدقات در خیابان‌ها، اماکن، معابر، میدان‌ها و منازل مردم استان وجود دارد.

,

سهندی، با اشاره به روش های پرداخت الکترونیکی، خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد کمیته امداد در حوزه جذب مشارکت های مردمی، پیش‌ بینی می‌شود ۸۰ درصد درآمد های این نهاد در پایان برنامه پنج ساله از طریق سیستم نوین و الکترونیکی(#۸۸۷۷*)، تلفن بانک (۰۹۶۸۸۷۷)، برنامه کاربردی سکه و سنا و سایر برنامه ها محقق شود.

,

وی، با اشاره به فعالیت های مراکز نیکوکاری در استان، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۲ مرکز نیکوکاری راه اندازی شده و همچنین ۲۲ مرکز نیکوکاری نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، افزود: هم اکنون ۴۶ مرکز نیکوکاری در آذربایجان‌غربی فعال بوده و ۳۲ هزار خیر در این مراکز با کمیته امداد آذربایجان‌غربی همکاری دارند.

,

وی، با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم آذربایجان‌غربی در کمک به مراکز نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار استان از ابتدای سال جاری ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از رشد ۵۷ درصدی کمک های مردمی به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی در سالجاری خبرداد.