پرداخت مرحله اول بسته‌ های حمایتی دولت به ۱۰۵ هزار خانواده/ ارائه خدمات به ۲۱۰ هزار مددجو در سطح استان اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا متین پور در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به پرداخت بسته‌های حمایتی به مددجویان کمیته امداد اصفهان، اظهار کرد: ۱۰۵ هزار خانواده سبد غذایی پرداخت‌شده و تا عید نوروز ۹۸ دو مرحله دیگر پرداخت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: مبلغ این سبد حداقل  برای یک نفرها ۱۰۰ هزار تومان و پنج نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان برای هر نفر افزایش پیدا می‌کند.

,

وی افزود: بسته حمایتی شامل چهار غذای اصلی برنج، گوشت مرغ و محصولات پروتئینی می‌شود.

,

متین پور با اشاره به راه‌های کمک‌های مردمی به کمیته امداد، بیان کرد: راه‌های متفاوتی برای کمک به کمیته امداد امام خمینی وجود دارد؛ یکی از آن‌ها مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و چهار کانال الکترونیکی برای مردم پیش‌بینی کردیم.

,

وی ادامه داد: #۳۱*۸۸۷۷* کد ussd است، شماره‌گیر ۹۶۸۸۷۷ با تلفن همراه و عدد یک به شماره ۸۸۷۷ و یکی از بهترین روش‌ها هم سایت کمیته امداد است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان خاطرنشان کرد: عابر بانک‌ها و برخی از نرم‌افزارهای کاربردی هم گزینه‌ای برای کمک به مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته‌شده است.

,

وی در پایان گفت: حدود ۲۱۰ هزار نفر در ۱۰۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه مرحله اول بسته‌های حمایتی به ۱۰۵ هزار خانواده پرداخت‌شده است، گفت: دو مرحله دیگر تا عید نوروز ۹۸ پرداخت خواهد شد.