از مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم بوشهر در تنگستان رونمایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  در آیین رونمایی ۱۳۰ مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم سراسر کشور در روستای باشی شهرستان تنگستان اظهار داشت:  شهدا خالص‌ترین فرزندان این ملت را تشکیل می‌دهند که با خون خود از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب نه تنها در مرز‌های داخلی بلکه در بیرون از مرز‌های جمهوری اسلامی با عنوان مدافعان حرم دفاع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سردار علی رزمجو با اشاره به اینکه شهدا به ما درس ایستادگی در مقابل دشمنان را دادند، اضافه کرد: استقلال و عزت کشور از خون با برکت شهدا نشات گرفته است که در دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس و اکنون نیز در دفاع از حرم جانفشانی کردند.

,

سردار علی رزمجو، خون شهیدان مدافع حرم را عامل بازدارندگی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن در قالب طراحی داعش و گروه‌های تکفیری تلاش کرد پس از سقوط سوریه و عراق به سمت مرز‌های جمهوری اسلامی حمله برد در حالی که از قدرت و شجاعت جوانان ایرانی غافل بودند که آن‌ها را در پشت خاکریز‌ها زمین گیر کرد.

,

وی از مهمترین درس‌های شهدا به ایثار، شهادت، صبر و استقامت اشاره کرد و ادامه داد: شهدا خالص‌ترین فرزندان این کشور هستند که با خون خود این نظام و انقلاب را حفظ کردند.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اقتدار و رشادت مدافعان حرم دشمنان را غافلگیر کرد، افزود: خون شهیدان مدافع حرم دشمنان انقلاب اسلامی را به بازدارندگی هدایت کرد.

,

وی با اشاره به اینکه جوانان این کشور برای دفاع از نظام و انقلاب حد و مرزی قائل نیستند، خاطرنشان کرد: شهدا نه تنها در مرزهای داخلی بلکه در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی با عنوان مدافعان حرم دفاع کردند.

,

در این آئین از مستند دو شهید مدافع حرم استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان و عید محمد رضایی و همچنین از یکی از فرستنده های پرقدرت رادیویی استان بوشهر با نام شهید احمدی جوان رونمایی شد.

,

در پایان با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم استان بوشهر شهید محمد احمدی جوان و عید محمد رضایی از مستند این دو شهید رونمایی و یکی از فرستنده‌های پرقدرت رادیویی استان بوشهر با نام شهید احمدی جوان افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم شهید محمد احمدی جوان و عید محمد رضایی در روستای باشی شهرستان تنگستان رونمایی شد.