کشف قاچاق میلیاردی در هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل هرمز؛ عزیز اله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماموران ادازه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده  و اشرافیت  کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند، 78 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این مدت با تلاش همه جانبه ماموران مجموعا 128 هزار نخ انواع سیگار، 457دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 37 دستگاه لوازم خانگی،  358 هزار لیتر سوخت، هزار و 839 عدد لوازم آرایشی،سه هزار و 829 ثوب البسه ،سه هزار و 831 دستگاه متعلقات ماهواره و 378 راس احشام قاچاق کشف و ضبط شد.

,

ملکی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 87 میلیارد و 909 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه چهار باند قاچاق کالا منهدم و  120 متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

,

وی با بیان اینکه طی این مدت 128 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد: از این تعداد 17 پرونده بالای صد میلیون تومان و 111 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده  و برخورد با هرگونه  بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110  ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری نمایند.
انتهای پیام/
 

,
,
]
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 87 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد.