ماجرای شکایت از رئیس شورای شهر یزد چه بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن عباسی در گفت‌وگو با ایرناپلاس در مورد جزئیات حکم رئیس شورای شهر یزد گفت: در طول مدتی که ماجرای ممانعت از حضور و بازگشت آقای سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد مطرح بود، آقای غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر اظهاراتی راجع به شاکی آقای نیکنام مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
 
,
وی با بیان اینکه جزئیات اظهارات آقای سفید در مورد اصغر باقری را دقیق به خاطر ندارم، افزود: اما آنچه به یاد دارم این است که اظهارات ایشان در مقایسه با مراودات معمول این روزها و در مقابل هجمه‌هایی که به شورا می‌شود، اصلاً تند و توهین‌آمیز نبود. شاکی پرونده آقای نیکنام بعد از حل و فصل موضوع حضور ایشان در شورای شهر یزد، از آقای سفید به خاطر اظهاراتشان در صحن شورای شهر به دادگاه شکایتی جداگانه کردند.
,
 
,
سخنگوی شورای شهر یزد افزود: دادگاه هم رئیس شورای شهر یزد را به جرم توهین، نشر اکاذیب و افترا به 37 ضربه شلاق و 1 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که البته قطعی نبوده و قابل‌تجدید نظر است.
,
 
,
وی با بیان اینکه اگرچه تا جایی که اطلاع دارم آقای سفید قصد تجدید‌نظر‌خواهی ندارند گفت: البته به علت کبر سنی ایشان این حکم به مدت یک سال تعلیق شده است.
,
 
,
به گفته عباسی، این حکم اشکالی برای حضور و فعالیت آقای سفید در شورای شهر یزد ایجاد نمی‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سخنگوی شورای شهر یزد، جزئیات حکم رئیس شورای این شهر را اعلام کرد و مشخص شد شاکی سپنتا نیکنام که در حذف این عضو شورای شهر یزد ناکام مانده، از رئیس شورا شکایت کرده است.