شهادت2سرباز وظیفه در پی انفجار مین در قصرشیرین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرادعلی تاتار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حادثه انفجاری مینی که در این شهرستان رخ داده، اظهار کرد: این حادثه در محدوده بین قصرشیرین و مرز خسروی رخ داد و متاسفانه باعث شهادت دو تن از سربازان مرزی ارتش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه این سربازان حین گشت‌زنی در مناطق مرزی دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: هر دو سرباز که غیربومی هم بودند در همان محل به شهادت رسیدند.
,
 
,
فرماندار قصرشیرین درباره اینکه چرا با وجود برگزاری جشن پاکسازی هنوز هم گاهی شاهد انفجار مین در این مناطق مرزی هستیم، یادآوری کرد: گاهی به دلیل شرایط جوی و بارندگی‌هایی که رخ می‌دهد مین‌هایی که در عمق خاک بوده و جا مانده به سطح زمین می‌آید و باعث بروز حادثه می‌شود.
,
 
,
تاتار با اشاره به اینکه یگان‌های مین‌روب همچنان در این مناطق در حال فعالیت و بازنگری مناطق پاکسازی شده هستند، تاکید کرد: این گروه‌ها در مناطقی که به آنها اعلام شود دوباره پاکسازی را انجام می‌دهند تا اگر مینی باقی مانده خنثی شود.
,
 
,
وی گفت: حتما درخواست خواهیم داد در منطقه‌ای که انفجار و شهادت این دو سرباز را داشتیم دوباره پاکسازی و مین‌روبی انجام شود.
,
 
,
به گفته فرماندار قصرشیرین، این نخستین مورد حادثه انفجار مین در این شهرستان از ابتدای امسال است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
فرماندار شهرستان قصرشیرین از شهادت دو سرباز "ارتش" به دلیل انجار مین در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در حال گشت‌زنی در مناطق مرزی بودند که به دلیل انفجار مین به شهادت رسیدند.