دو نماینده سابق مجلس در هیات مدیره یک شرکت دارویی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، کدال، طبق جلسه هیات مدیره منتهی به 29 مرداد ماه 1397 اعضای نمایندگان حقیقی هیات مدیره جدید سرمایه گذاری شفا دارو ، سید جواد میر بابایی به عنوان عضو غیرموظف این هیات مدیره به نمایندگی از شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا جایگزین منصور سمیعی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سید جواد میر بابایی همزمان مدیر عامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران است.
,
 
,
منصور سمیعی نیز  به عنوان عضو موظف این ترکیب با کنار رفتن سید داوود زارع اسکندری به نمایندگی از شرکت ملی مسکن صنایع ساختمان در هیات مدیره همچنان نشسته است.
,
 
,
همچنین محمود باقری مزید آبادی به عنوان عضو هیات مدیره موظف به نمایندگی از شرکت گروه صنعتی بلا در این ترکیب حضور دارد.
,
 
,
شرکت سرمایه گذاری شفا دارو از مجموعه شرکت‌های وابسته به بانک ملی ایران است که 16اسفند ماه 1396 در بورس تهران عرضه اولیه شد.
,
 
,
از دیگراعضای این‌هایت مدیره 5 نفره که همچنان صندلی‌های خود را حفظ کرده‌اند می‌توان به ابوذر ندیمی به عنوان عضو موظف هیات مدیره به نمایندگی از سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و امیدوار رضایی میرقائد به عنوان نایب رییس غیر موظف هیات مدیره به نمایندگی از شرکت بهره برداری و صنایع چوب فریم اشاره کرد.
,
 
,
ابوذر (ایرج) ندیمی نماینده ادوار مجلس در دوره های ششم ، هفتم و نهم مجلس از حوزه لاهیجان است که هم اکنون علاوه بر داشتن سمت مشاور محمد باقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه در هیات مدیره  چند شرکت بورسی نیز سابقه حضور دارد، وی پیشتر به عنوان مشاور پارلمانی دولت نهم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشت.
,
 
,
امیدوار رضایی میر قائد نیز در کارنامه خود حضور در دوره های پنجم،ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را به ثبت رسانده است.
,
 
,
منبع: فارس
]
بر اساس اطلاعات کدال، ناشر سرمایه گذاری شفا دارو از تغییرات نمایندگان حقیقی اعضای هیات مدیره این شرکت بر اساس مصوبه مجمع سهامداران خبر داده است.