برپایی ۴۰ میز خدمت در نقاط محروم استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد امیری امروز در گفت‌وگو با نافع اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر میز خدمت به منظور خدمتگذاری به مردم نقاط محروم شهر همدان و شهرستان‌های اطراف استان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی از برپایی 40 میز خدمت در سطح استان همدان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و ساماندهی میزهای خدمت انجام شده و هر روز چهار گروه در شهرستان‌ها که در مجموع 40 گروه خواهند بود را بکار خواهیم گرفت.

,

مسوول بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه خدمات‌رسانی به نقاط محروم در قالب میزهای خدمت انجام خواهد شد، بیان کرد: مناطق محروم از قبل شناسایی شده و طبق برنامه حضور خواهند یافت.

,

وی یادآور شد: در شهر همدان مناطق کوی ولیعصر، دیزج، کوی مزدقینه، خضر، شهرک گلستان و یک منطقه برخوردار که هنوز مشخص نشده، برای خدمات‌رسانی در نظر گرفته شده است.

,

امیری بیان کرد: در شهرستان‌ها نیز مناطق محروم حواشی شهرهای بزرگی چون ملایر، نهاوند و تویسرکان و ..برای خدمتگذاری از قبل شناسایی شده است.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا مشکلات آنها همان لحظه برطرف می‌شود یا تنها در حد یک وعده است، گفت: با توجه به اینکه از قبل نیازمندی‌های محلات احصا شده، بنابراین قول‌های داده شده، عملیاتی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مسوول بسیج ادارات استان همدان از برپایی 40 میز خدمت در سطح استان همدان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و ساماندهی میزهای خدمت انجام شده و هر روز چهار گروه در شهرستان‌ها که در مجموع 40 گروهند، خدمات‌رسانی خواهند داشت.