مصوبه جدید درباره ارسال پیامکی تخلفات رانندگی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، با اشاره به بخشی از مصوبه جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۶ دی) این کمیسیون، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق بودجه صبح امروز (چهارشنبه، ۲۶ دی) برای ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۸ تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در این جلسه، یک بند به تبصره ۳ لایحه بودجه ۹۸، به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸، الحاق شد.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در تشریح جزئیات پیشنهاد نمایندگان برای الحاق به تبصره ۳ لایحه بودجه ۹۸، اظهار داشت: طبق این پیشنهاد و مصوبه کمیسیون تلفیق، اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند، حسب اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، موضوع جریمه و تخلفات رانندگی و مواردی که برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، مصوب ۱۳۸۹ به متخلفین رانندگی اعلام می‌شود را به صورت پیامکی برای هر تخلف یک بار به مالک وسیله نقلیه اعلام کند.
,
 
,
یوسف‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مقرر شد؛ نیروی انتظامی هزینه ارسال پیامک تخلفات رانندگی را در قبض تلفن مالک وسیله نقلیه منظور و از این طریق وصول کند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای ارسال پیامکی تخلفات رانندگی، به مالکان وسایل نقلیه خبر داد.