کود با قیمت قبل بین کشاورزان توزیع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور رضوانی‌جلال در گفت‌و‌گو با نافع با اشاره به اینکه مسؤولیت تنظیم بازار از ابتدای سال جاری به سازمان صنعت، معدن و تجارت تفیض شده است، اظهار کرد: مجدداً به دلیل لزوم تنظیم بازار در همه امور بار دیگر دبیر ستاد تنظیم بازار استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی نسبت به بخش‌های دیگر به جز گوشت قرمز که به مسأله قاچاق بازمی‌گردد نوسان شدیدی نداشته است، افزود: تخم مرغ بلافاصله بعد از افزایش قیمت کنترل می‌شود.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه مرغ نیز به دلیل اینکه با موجود زنده مواجه هستیم قطعاً برخی بخشی از مشکلات به وجود می‌آید تصریح کرد: با این شرایط تأمین و توزیع مرغ نیز به خوبی مدیریت می‌شود و اجازه افزایش بیش از اندازه قیمت به آن داده نمی‌شود.

,

وی با بیان اینکه در ماه جاری جوجه‌ریزی خوبی در واحدهای مرغداری انجام شده، ادامه داد: در نهاده‌های دامی نیز مشکلی در حوزه‌های مختلف وجود ندارد و به صورت مستمر در اختیار دامداران و مرغداران قرار می‌گیرد.

,

رضوانی‌جلال با اشاره به اینکه کود به قیمت قبل بین کشاورزان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: بذر مورد نیاز کشت پاییزه را تأمین کردیم  و تولید اضافه داشتیم و حتی بذر مازاد نیز به دست آمد.

,

وی با بیان اینکه کود هم در حال تأمین است گفت: پیش بینی‌ می‌شود که تولیدات خوبی در بخش زراعت در دوره جدید خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه کود با قیمت قبلی بین کشاورزان توزیع می‌شود، گفت: با توجه به تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان و نهاده‌های دیگر پیش‌بینی برداشت محصول خوبی را در آینده داریم