موسیقی حماسی از زمان انقلاب تاکنون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دینی داشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی در اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی اظهار داشت: قبل از انقلاب نیز 90 درصد موسیقی لرستان حماسی بود و ازاین‌پس نیز باید سهم موسیقی را در سطح کشور و استان بگیریم و بسیجی‌ها و انقلابی‌ها نیز حتماً باید تأثیر موسیقی را در پیشرفت انقلاب اسلامی جمع‌بندی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه موسیقی و سرودهای حماسی از زمان انقلاب تاکنون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی داشته است عنوان کرد: بخشی از بار تعمیق روحیه انقلابی و حماسی از طریق موسیقی انجام‌شده و موسیقی حماسی نقش مهمی در اتحاد قومیت‌ها داشته است.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی نیز موسیقی در تحریک احساسات دینی و انقلابی مردم  سهم بسزایی داشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: نمی‌توان از سهم موسیقی در حوزه اتحاد وطن عبور کرد و همه این‌ موضوعات را باید قدر بدانیم چراکه موسیقی حماسی از مظاهر تمدن انقلابی است.

,

 

,

سردار کشکولی گفت:  نقش موسیقی در ماندگاری و تقویت روحیه استکبارستیزی حائز اهمیت است؛ موسیقی باید ما را از اتحاد، همبستگی و ارزش‌های دینی و انقلابی دور نکند که امیدواریم این جشنواره در استان لرستان نقطه عطفی باشد و سهم بسیار زیادی از موسیقی انقلابی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: موسیقی و سرودهای حماسی از زمان انقلاب تاکنون نقش مهمی در انتقال مفاهیم دینی و انقلابی داشته است.